دوباره استارت می زنیم!!!!!!!!!

سلام به همه

بعد از اتفاقی که برای .................

اشکال نداره با اینکه هنوز نالا حتم............ولی دوباره استارت می زنم............به امید یاری من دوستان............

نظرات 4 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 17:56

سلام جیگرزززززززززززززز
مبارکه.........
لینکم کن! لینکت کنم!یوهاهاهاهاها...
شادی...
امضا مینا!

سلام جیگرت..............
باشه دوس جون....
الانه لینکت می کنم ها ها ه ا

آتنا چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 18:08 http://www.blondangel.blogsky.com

سلام مریم جون.........
میشناسی دیگه؟........
مبارک باشه.........
به منم سر بزن..........
شاد باشی........

سلام دوست گلم...............
خیلی خوشحالمان کردییی..........

هنگامه چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 18:26

سلام دوس جونم
خوفی؟
برای ...متاسفم
ولی وبلاگ جدیدت مبارک باشه گلم
ای شاالله سالهای سال سایت بالا سر وبلاگت باشه.
راستی پس لبخندش چی شد؟ها؟ یعنی دیگه از لبخند مبخند خبری نستش؟
شاد باشی.............

سلام هنگامه جون
خوشحالم امدی...........

یونیکورن شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:56

عزیزم اسم وب من CompleX LanD استش که!
دوست جونور کیه؟! نمی شناسم! تا حالا اسمشو نشنیدم!!!
(چشمک!!!)
شادزی مریم جونم...
امضا...

فکر کنم وبلاگم دیگه درست ده......لطفا دوس جون دیگه قبلیه رو دیگه تشریف بیارین................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد